معرفی جامع شرکت های باسداکت فعال در ایران (سازنده و تولید کننده باسداکت)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در این مقاله از مانا کنترل سیستم به معرفی شرکت‌های فعال در حوزه تولید و توزیع انواع باسداکت های فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی می‌پردازیم.

در ایران چندین شرکت سازنده باسداکت مشغول به فعالیت هستند که به معرفی مهمترین آنها در لیست زیر می‌پردازیم:

 

1- شرکت لنا یزد باسداکت

شرکت لنا یزد باسداکت یکی از شرکت‌های قدیمی فعال در حوزه برق ایران می‌باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1380 با همکاری برخی شرکت های اروپایی در کشورهای آلمان، ایتالیا و فرانسه آغاز کرد و پس از آن با احداث کارخانه ای در منطقه ویژه اقتصادی یزد موفق به اخذ لیسانس های مرتبط از شرکای اروپایی خود شد و فعالیت خود را در زمینه انواع باسداکت های روشنایی و صنعتی گسترش داد.

یکی دیگر از فعالیت های شرکت لنا یزد باسداکت  نصب و راه اندازی انواع باسداکتهای روشنائی (‌LT ) و صنعتی ( LV,MV) در رنج 25 تا 10000 آمپر در دو نوع آلومینیومی و مسی تا IP68 توسط نیروهای متخصص و مجرب و کارآزموده خود در ایران می باشد.

شرکت لنا یزد در سال 1394 موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی از اداره کل استاندارد استان یزد شد. شرکت باسداکت لنا یزد با توسعه نمایندگی های خود در سایر استان های کشور هم‌اکنون یکی از موفق‌ترین شرکت ها در حوزه نصب، راه‌اندازی و فروش انواع باسداکت شد.

برخی ازنمایندگی های شرکت لنا یزد باسداکت

آدرس دفتر مرکزی شرکت لنا یزد باسداکت در تهران بلوار میرداماد، نبش جنوب غربی تقاطع مدرس، ساختمان 374 طبقه دوم

 

2- شرکت ژیتال

شرکت ژیتال یکی از اولین شرکت های تولید کننده باسداکت در ایران و خاورمیانه است. مطابق معرفی که خود این شرکت در وب سایتش نوشته، شرکت سازنده باسداکت ژیتال اولین تولید کننده باسداکت در خاورمیانه می باشد

این شرکت فعالیت تولید باسداکت خود را با تولید باسداکت روشنایی (مدل BL با آمپراژهای 25 و 40 ) آغاز کرد.

در ادامه در سال 1371 اولین باسداکت توزیع و انتقال با آمپراژ کم (مدل BX با آمپراژهای 40 الی 200 آمپر) ساخته شددر سالهای بعد، تولید باسداکتهای فشار ضعیف با ظرفیتهای  بالاتر تا 5000 آمپر در هر خط (مدلهای BC و BXC) تحقق یافت. در سال 1380 تولید باسداکت فشار ضعیف رزینی (BR) آغاز شدطی سالهای 1380 تا 1382 باسداکت های فشار متوسط (مدلهای MEB, IPB ) نیز به جمع تولیدات شرکت سازنده باسداکت ژیتال اضافه گردید.

از جمله دیگر تولیدات و محصولات شرکت باسداکت ژیتال محصول باسداکت BXC است که در سال 1384 بعنوان بهترین محصول R&D از سوی وزارت صنایع و معادن معرفی و انتخاب گردید. باسداکتهای تولیدی این شرکت در سطح فشار متوسط تحت لیسانس شرکت سیم الکترو فرانسه تولید میگردد و در سطح فشار ضعیف دارای گواهینامه های معتبر از مراجع بین المللی و داخلی است و از نظر کیفیت با تولیدات شرکت های بزرگ اروپایی برابری میکند.

سبد محصولات شرکت ژیتال علاوه بر باسداکت دارای اقلام دیگری نظیر انواع کانالهای پیش ساخته آماده کابل گذاری (ترانکینگ و محصولات ترکیبی نظیر، پارتیشن های ترانکینگ دار و واحد های بالای تخت درمانی) نیز می باشد.

 آدرس دفتر مرکزی شرکت باسداکت ژیتال: تهران،خیابان ملاصدرا،خیابان شاد،کوی باغ سرا،شماره 6

 

 آدرس کارخانه شرکت باسداکت ژیتالساوه، منطقه صنعتی کاره، خیابان پنجم

 

3- شرکت سایا سیستم تاواتا

شركت سايا سيستم تاواتاو نماينده انحصاري باسداكت LS كره جنوبي تامين كننده باسداكت هاي LV با هادي هاي مسي و آلومينيومي تا 7500 امر با عايق اپوكسي و همچنين باسداكت هاي MV تا 36 كيلوولت و 5000 آمگر از سال 91 شرع به فعاليت نموده و با بگارگيري گروهي از متخصصين مرب قادر به ارائه خدمات زير مي باشد: طراحي و محاسبه، واردات باسداكت و كليه امور گمركي و ترخيص، نصب و راه اندازي، انجام كليه تست هايي كه مي بايست قبل از بهره برداري انجام گيرد.

 

شما اجازه ای برای ارسال نظر ندارید